PREGUNTES FREQÜENTS

Quin document indica que tinc un abonament?

El fet de tenir un abonament no genera un document específic. La plataforma generarà tantes entrades com espectacles hàgiu adquirit amb l’abonament. Caldrà guardar les entrades i presentar-les el dia de l’espectacle.

Tindré sempre la mateixa localitat si agafo un abonament?

No, quan agafeu un abonament haureu de triar localitat per a cada espectacle al qual vulgueu assistir.

Puc agafar diversos abonaments alhora?

Sí, primer heu de pitjar sobre l’abonament que desitgeu i en una propera pantalla us demanarà quants abonaments voleu adquirir.

Us aconsellem que si sou un grup de persones que volen seure junts, adquiriu tots els abonaments de manera conjunta.

Si no puc anar a l’espectacle, em poden tornar els diners?

No, un cop adquirida l’entrada o l’abonament no es retornen els diners.

Puc canviar el nom de la persona que figura a l’entrada?

Sí, amb una anterioritat mínima d’una setmana podeu canviar el nom que consta a l’entrada. Per fer-ho cal enviar un correu a cultura@lacanonja.cat i indicar el nom que figura a l’entrada i el de la nova persona que hi figurarà. Heu de posar un telèfon de contacte al correu per si hi ha qualsevol incidència.

Hi ha alguna mena de descompte en el preu?

Es disposa de diferents descomptes amb l’adquisició d’abonaments i un descompte especial del 25 % per al compra d'entrades individuals amb el Carnet Jove. Així i tot, el preu de l’entrada està subvencionat per l’Ajuntament de la Canonja i el que es paga és només una part de la despesa que genera la programació de l’espectacle.

Els nens i nenes petits poden assistir als espectacles?

Tots els actes de la temporada Hivern - Primavera estan pensats per a públic adult. Generalment, les persones menors de catorze anys, difícilment podran gaudir amb tota la intensitat del desenvolupament dels espectacles. tot i així, a la web de l'OCTM fem esment del que creiem una edat mínima en que es podrà seguir l'espectacle amb un mínim de comprensió. 

Està previst en un futur la realització d’espectacles dirigits al públic familiar.

Per obtenir més informació o resoldre altres dubtes que us sorgeixin podeu enviar un correu electrònic a cultura@lacanonja.cat indicant nom i cognoms i número de telèfon de contacte.